Descoperirea cunoştinţelor
/ Knowledge Discovery >> Descoperirea cunoştinţelor >> ştiinţă >> forțe ale naturii >> dezastre naturale >>

Cum incendii Work

unui aprindere incendiu, precipitare are un impact direct asupra prevenire a incendiilor. Când aerul devine saturat cu umiditate, ea eliberează umiditatea sub formă de ploaie. Ploaie și alte precipitații ridica suma de umiditate în combustibili, care suprima orice incendii potențiale de rupere afară.
Foc pe munte

A treia mare influență asupra comportamentului Wildfire este laici a terenului, sau topografia . Deși rămâne practic neschimbat, spre deosebire de combustibil și de vreme, topografie poate fie de ajutor sau împiedica progresia Wildfire. Cel mai important factor în topografie în care se referă la Wildfire este panta.

Spre deosebire de oameni, de obicei, incendii de călătorie în sus mult mai repede decât în ​​jos. Mai abruptă panta, mai repede focul se deplasează. Incendii de călătorie în direcția vântului ambiant, care de obicei curge în sus. În plus, focul este în măsură să preîncălzirea combustibilului în continuare în sus pe deal, deoarece fumul și căldura sunt în creștere în această direcție. În schimb, odată ce focul a ajuns în vârful unui deal, ea trebuie să se lupte să vină înapoi în jos, pentru că nu este în măsură să preîncălzirea combustibilului coborâre, precum și dificilă.

Dr. Clark spune că incendiile care călătoresc mai lent în sus sunt o excepție de la regulă, dar se întâmplă. Winds poate lucra impotriva unui incendiu care încearcă să se deplaseze pe o pantă

". Aceasta depinde de ce fel de suflare de vânt, a " el a spus. " De exemplu, am un studiu de caz în Australia, unde vantul sufla pe partea de munte, suflare focul departe de deal până la un front a venit prin intermediul. Apoi sa dus în sus ".

În plus față de daunele pe care incendiile cauza ca ei arde, ei pot lăsa în urmă, de asemenea, probleme dezastruoase, efectele care s-ar putea să nu fie simțit de luni de zile după incendiu arde. Când incendii distruge toate vegetație pe un deal sau munte, se poate slăbi, de asemenea, materialul organic din sol și pentru a preveni apa din penetrant sol. O problemă care rezultă din aceasta este eroziune extrem de periculos, care poate duce la fluxurile de moloz.

Un exemplu în acest sens a avut loc în urma unei wildfire iulie 1994 care a ars aproximativ 2.000 de acri de pădure și cătină pe pantele abrupte ale Storm King Mountain , aproape de Glenwood Springs, Colorado. Două luni după incendiu, ploile abundente cauzate fluxurile de moloz care turnat tone de no